čtvrtek 5. února 2015

E. v říši divů

Sice mě tu někdo zaškrtí, až si tenhle post přečte, ale co. Myslím si, že Vás nesmím připravit o tuto "pure beauty", kterou jsme před nedávnem nafotili.




Když to vezmu kol a kolem, jedná se o focení do závěrečné práce paní E. Rok se s rokem sešel a nyní i ona bude bojovat tváří tvář s maturitní zkouškou. (o tom, že to bude boj vítězný nemusím pochybovat, ale znáte to... většina si tím prošla). A zatímco já mám za sebou první zkouškové na vysoké škole, odletěl jsem si trošku zafotit na Pankrác její maturitní model, který jsem měl možnost zhlédnout i na módní předlídce VODA v klubu Orco.

Myslím, že paní E. rampouchy prostě sluší !






pár momentek z focení:






2 komentáře:

  1. Nataly Kollega5/2/15 3:27 odp.

    asi se opakuju, ale paní E. je prostě nádherná!

    OdpovědětVymazat
  2. Paní E. je opravdu krásná. Myslím, že by jí slušel i pytel od brambor ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, který se zde rozhodnete zanechat !