sobota 31. ledna 2015

Náplavka

Dnes Vám chci ukázat a s plnou parádou ohlásit můj návrat na zdejší scénu. A rovnou začneme pěkně  z elegantna. - Kterak jsem byl svůj nový kabát "vyvenčit" na pražskou náplávku. Užijte si fotky a vezte, že Praha může být krásná kdykoliv.






Společnost mi dělalo psaníčko paní El., které ji už asi nikdy nevrátím a ve kterém jsem si střežil rohlík pro hladové kačenky a labutě. 







8 komentářů:

  1. Nataly Kollega31/1/15 2:34 odp.

    jééé, tvoji fanoušci výskají a nadšeně tleskají s natěšením na další a další a další články!
    a moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. super skvělé!! Mě se strašně líbí Tvá šála :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Kubo Moc Ti to slusi Tata

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, který se zde rozhodnete zanechat !