sobota 13. dubna 2013

V lese



Tak to je skandál! Jak níže zjistíte, běžel jsem. Společně s Puntíkatou Dámou jsme vytvořili těchto 6 GIFů. Jedno je jim společné - hýbeme se na nich ! A to je opravdu skandál...








Image Hosted by ImageShack.us










Líbí se Vám gify? Tvoříte je? Mám vážně velkou radost, že jsem se je naučil vytvářet, a proto doufám, že je zařadím do svého "blogového repertoáru" 


12 komentářů:

  1. To je skvělé, také bych se to chtěla naučit! Vypadá to úžasně. Sanatorka :D?

    OdpovědětVymazat
  2. No vidíš:D přišel si na to hned:) Jsou to dobré programy že?:D Jinak ten první je super:)

    OdpovědětVymazat
  3. Klidně je do svého blogového repertoáru zařaď. Mně se moc líbí:)

    OdpovědětVymazat
  4. gify se ti moc povedly :) ... já je tvořila ještě když jsem měla blog o grafice, ale od té doby co mám blog o hubnutí, jsem vytvořila snad jen jeden gif :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tie sú peckové :D A hlavne ten úplne posledný a tvoj ako bežíš :) Je to pecka. GIFky mám veľmi rada, ale neviem ich robiť :(

    Prajem krásny deň ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, který se zde rozhodnete zanechat !