neděle 3. března 2013

Domácí MARSMALLOW

Nebe v ústech - tak bych pojmenoval česky tuto skvělou cukrovinku. Jemné, voňavé pěnové bonbóny, které se pomalu rozpouštějí v ústech. Znáte je?
Moje máma je například jí, když žehlí.... (aby jí to tak nedeprimovalo -_-)






Na tvorbu marsmallows jsem se opravdu těšil. Oprášil jsem svou sbírečku aromat, vykrajovátek a barviv. A také proto, že jsem "maršmelouny" neměl snad tisíc let! Samozřejmě se s vámi podělím o tento (jednoduchý) recept. Jak jste jistě zaznamenali, recepty bývají poslední dobou zprostředkovány obrázkovou formou - má to jednoduché vysvětlení a tím je.... Nový tablet. V brzké době Vám ho zrecenzuji. Ale nyní již recept. (můžete si ho vytisknout a založit - how easy!)



 Tak co, povedli se Vám ? Podělte se o svoje "maršmelouny" - do komentářů sdílejte odkazy.






11 komentářů:

  1. super! domáce marshmallow ♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. tohle je dost dobrý :))
    kolik jich z té hmoty bylo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. http://flic.kr/p/dZgCzc

      je jich docela dost...

      Vymazat
  3. Dala bych si. Podělíš se ;) ?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co chceš za to, že mě šoupneš na začátek pořadníku ;D ?!

      Vymazat
  4. Jsi šikula :) Možná to někdy vyzkouším. Ovšem jen v případě, že budu mít pár hodin času navíc k následnému úklidu kuchyně :D

    OdpovědětVymazat
  5. teda,mňa by ani nenapadlo že sa dajú vyrobiť doma,ale mne aj tak nechutia :)

    OdpovědětVymazat
  6. To jsem měla naposledy tak před 10 lety..:D

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá božsky...úplně tohle domácí marsmallow vidím pečené nad ohýnkem. A mimochodem...ráda bych se dostala do pořadníku před Klér :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, který se zde rozhodnete zanechat !