neděle 9. září 2012

Kubix's blogspot a fashion drizzle se potkali!

Chci Vám podat hlášení, že mám za sebou první blogerský sraz. A nebyl to nikdo jiný než holky z fashion drizzle. Jste-li pražští, poznáte, že následující fotky jsou z Paladia. Strávili jsme spolu pěkně vydatných 5 hodin a celé naše putování skončilo právě v Paladiu. Nezapomněli jsme navštívit taková místa, jako je Mark&Spencer či Starbucks.




E.


El.



Holky jsou skutečné "modní" blogerky. Obě byly nádherně oblečeny a později jsem zjistil, že jsou to jejich oblíbené "kousky" - takže jsme se všichni cítili maximálně uvolněně. Doufám, že tímto začala spolupráce (nejenom) blogová :)

Holky, byla to moje premiéra a děkuji, že jste mi odpovídali na všechny moje všetečné otázky a vyslechly   si moje někdy obsáhlejší monology. (i když stejně nejlepší otázky má El., o tom není pochyb...)


poznámka: holky se nechtěli fotit a můj extrémně výkonný foťák v mobilu nestačil zachytit ani ty krátké pohledy do objektivu, omluvte proto kvalitu fotografií, mají jen informativní charakter :)

1 komentář:

  1. Jsem ráda,že ta jediná fotka dopadla dobře!:D
    Jinak nemáš zač Kubí,dobře jsme se tím dnem prozasmáli! :) Doufám,že to nebylo naposled!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, který se zde rozhodnete zanechat !